Пам'ятка HR та керівникам. Все, що потрібно знати про роботу під час карантину: корисні статті, поради та аналітика.

Як організувати продуктивну роботу колективу під час карантину

Перш за все:
1.
Не панікуйте та інформуйте співробітників про зміни
2.
Дотримуйтесь рекомендацій
з особистого захисту
3.
Уважно слідкуйте за станом свого здоров'я
Законодавство
Ми зібрали для вас коментарі фахівців щодо того, як правильно оформлювати трудові відносини в умовах карантину та віддаленої роботи.
Віддалена робота
В цьому розділі ви знайдете поради та інструменти для вдалої організації віддаленої роботи у своїй компанії.
Піклування про себе та співробітників
Що робити, щоб вберегти себе, колег та співробітників від захворювань та паніки.
Пам’ятайте
Якщо у вас висока температура, кашель або ускладнене дихання — слід ізолюватись вдома та негайно подзвонити сімейному лікарю та отримати його консультацію щодо подальших дій!
Уникайте фейків та паніки! Користуйтесь перевіреними джерелами
Цікаві інсайти від Прозорої роботи
Дивіться більше інсайтів в Telegram-каналі
Кейси бізнесу
Як бізнеси працюють в умовах карантину? Зібрали у цьому розділі коментарі представників українських компаній.